به بزرگترین سایت موزیک و فیلم هم یه سری بزنید

نرم افزار تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته Ledset Software Cam Wizard 9.02
بیا تو داغ داغ
bandarbax.loxblog.com

نرم افزار تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته با Ledset Software Cam Wizard 9.02

Ledset Software Cam Wizard 9.02 نام نرم افزار قدرتمند می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا با دوربین های مختلف و حتی وب کم های کوچک و ارزان اقدام به ایجاد یک سیستم مدار بسته امنیتی نمایند. این نرم افزار با قابلیت ارائه مدیریت بر تصاویر دوربین ها و ویژگی های محصر به فرد دیگر به راحتی توان ایجاد یک سیستم امنیتی مناسب و کوچک را برای کاربران محیا می کند.
یکی از مهمترین ویژگی های موجود در این نرم افزار توانایی motion detection می باشد که در واقع همان شناسایی حرکت ها می باشد ، بدین شکل که می توان نرم افزار را به گونه ای تنظیم نمود که بعد از مشاهده یک حرکت در تصویر اقدام به ضبط تصاویر از محیط نظارتی دوربین نماید. همچنین این نرم افزار در صورت پشتیبانی دوربین مورد استفاده کاربر از دریافت صدا ، قادر به ضبط صدا به همراه تصاویر نیز می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت LEDSET Software می باشد.

دانلود نرم افزار تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته Ledset Software Cam Wizard 9.02 در لینک زیر:
دانلود 

حجم نرم افزار7.33مگابایت

 




ارسال توسط Ali
ارسال توسط Ali
ارسال توسط Ali

اهنگ بسیار زیبا با صدای آروین بستکی و سمیرا نقش بندی به نام نازی نازی

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Ali

اهنگ جدید و بسیار زیبای امیر تتلو به نام بی تو میترسم با 3 کیفیت...........

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Ali

داره به تو میخنده 

 




ارسال توسط Ali

اهنگ فوق العاده زیبا شاد با صدای اسلام نظری و وحید اور به نام حفله
تنظیم : مهرزاد میررستمی با همکاری عدنان الماس پور / ضبط : استودیو عدنان / اسپانسر : فطوم
با تشکر ویژه از : علی جمشید،غلامحسین نظری،مهران میررستمی،هادی صدری،طالب پیل افکن،عبدالرحمن نظری،اشکان حیدری،امید قادری،علی برزکار،عباس بدیعیان،احمد اکبری

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Ali

نوکیا گوشی پیشرفته C6 را معرفی کرد که درست مانند گوشی N97 mini نوکیا است. گوشی های سری C نوکیا تلاش می کنند تا دانش و تجربه کمپانی را در قالب يک گوشی ساده و مقاوم قرار دهند. احتمال دارد که گوشی C7 نوکیا نیز در آینده معرفی شود. C6 نوکیا ویژگی های مورد نیاز اکثر کاربران را به همراه دارد و تجربه خوبی برای آنها فراهم می کند.

مزایا :

• صفحه نمایش لمسی مقاومتی 3.2 اینچ با وضوح 640 x 360 پیکسل و 16 میلیون رنگ
• سیستم عامل سیمبین 9.4 با پنجمین نسخه منوی سری 60
• صفحه کلید کشویی کامل QWERTY با چهار ردیف
• پردازشگر ARM 11 434 MHZ
• پشتیبانی از چهار باند GSM/GPRS/EDGE و سه باند نسل سوم با 3.6Mbps HSDPA
• دوربین 5 مگاپیکسل با کانون اتوماتیک ، فلش LED و فیلمبرداری در وضوح VGA در 30fps
• Wi-Fi و بلوتوث استریو 2.1
• GPS با A-GPS و مجوز رایگان دایمی مسیریابی با راهنمای صوتی
• محل کارت حافظه microSD تا 16GB (کارت 2GB در جعبه گوشی)
• شتاب سنج داخلی برای چرخش اتوماتیک صفحه نمایش و قطع صدای زنگ با برگرداندن گوشی
• سوکت صوتی 3.5 میلی متری
• شماره گیری هوشمند
• رادیو FM استریو با RDS
• پورت microUSB
• مرورگر وب با پشتیبانی کامل Flash
• کیفیت صوتی خوب
• مرورگر مستندات Office

معایب :

• کارایی ضعیف صفحه نمایش زیر نور مستقیم خورشید
• منوی لمسی سری 60 کارایی لازم را ندارد
• از طریق USB شارژ نمی شود
• کارایی بلندگو در حد متوسط است
• پشتیبانی ویدئوی Divx/XviD خارج از باکس ندارد
• ویرایش مستندات Office ندارد
• محافظ لنز دوربین ندارد



طراحی :

جعبه گوشی نوکیا C6 موارد اصلی را در خود جا می دهد. علاوه بر شارژر یک کابل داده (کوتاه) نیز وجود دارد .شارژر کوچک است و به راحتی می توان آن را با خود حمل کرد زیرا C6 از طریق USB شارژ نمی شود. هدست موجود در جعبه یک تکه ای است بنابراین نمی توان بطور همزمان هدفون دیگری را استفاده کرد و از کنترل راه دور نیز بهره مند شد. قلم در جعبه گوشی وجود ندارد. یک کارت 2GB microSD داخل جعبه مشاهده می شود. این گوشی برخلاف نوکیا N97 و N97 mini حافظه داخلی زیادی ندارد. C6 از کارت حافظه تا 16GB پشتیبانی می کند.
 

وکیا C6 از نظر اندازه بین نوکیا N97 و N97 mini جا دارد. این گوشی مانند N97 mini دارای یک صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچ است و ابعاد قاب جلوی آنها دقیقا یکسان است. C6 نوکیا دارای ابعاد 113 x 53 x 16.8 میلی متر و وزن 150 گرم است. قطر این گوشی یک میلی متر بیشتر از N97 است. C6 دارای فضای کافی روی صفحه کلید برای کلید حرکتی است. این گوشی از جهات زیادی به N97 شباهت دارد.

 

سه کلید زیر صفحه نمایش قرار دارد که شامل کلیدهای سبز و قرمز و کلید منو است. کلید منو میان این دو کلید وجود دارد. بالای صفحه نمایش در دو طرف خروجی صدای گوشی ، حسگر نور محیط ، حسگر Proximity و یک دوربین اختصاصی QVGA برای مکالمه تصویری وجود دارد.

ترتیب قرارگیری کلیدهای کنترل در دو طرف گوشی مانند 5800XpressMusic است. کلید ولوم ، کلید قفل / Hold و کلید دیافراگم در طرف راست گوشی مشاهده می شود. محل کارت حافظه microSD که دارای پوشش محافظ است در طرف چپ C6 قرار دارد.

پورت microUSB در بالای گوشی وجود دارد. سوکت صوتی 3.5 میلی متری نزدیک آن مشاهده می شود که این سوکت پوشش محافظ ندارد.

سوکت شارژ 2 میلی متری در پایین گوشی قرار دارد که ورودی صدای گوشی و محل بند نیز در این قسمت مشاهده می شود. این گوشی از طریق USB شارژ نمی شود و در طول سفر باید شارژر همراه داشته باشید.

 

لنز دوربین 5 مگاپیکسل به همراه فلش LED در قاب پشت گوشی وجود دارد. لنز پوشش محافظ ندارد و باید مراقب باشید خراشیده نشود. یک بلندگو در طرف راست دوربین قرار دارد.

 

محفظه سیم کارت و یک باتری با توان 1200mAh از نوع BL-4J زیر درب باتری وجود دارد. باتری در حالت Stand by تا 384 ساعت ( در شبکه 3G و 2G ) و در مکالمه مداوم در یک شبکه 2G حداکثر 7 ساعت و در شبکه 3G تا 5 ساعت دوام می آورد.

 

قاب پشت گوشی دارای یک برآمدگی کوچک است که به باز کردن آن کمک می کند. قاب پشت C6 استحکام کافی ندارد که بجز آن این گوشی ساختاری با کیفیت مطلوب دارد. اثر انگشت روی سطح پلاستیکی مات قاب پشت باقی نمی ماند. از طرفی دیگر قاب جلو و صفحه نمایش لمسی ، اثر انگشت را نشان می دهد. صفحه کلید QWERTY بصورت کشویی و با کمک فنر باز و بسته می شود. زمانی که درب کشویی گوشی را می بندید می توانید آن را قفل کنید اما نمی توان آن را برای اجرای یک نرم افزار تنظیم کرد. کار کردن با این گوشی آسان است و با یک دست نیز به راحتی می توان با آن کار کرد. اگرچه قطر گوشی باعث می شود به راحتی در هر جیب جا نشود.

صفحه نمایش :

صفحه نمایش 3.2 اینچ در نوکیا C6 از نوع لمسی مقاومتی و دارای وضوح nHD است. این صفحه نمایش در میان گوشی های سیمبین ، متداول است. وضوح 360 x 640 پیکسل صفحه نمایش برای اندازه آن کافی می باشد. صفحه نمایش بخوبی واکنش می دهد و از طرفی دیگر خوانایی آن زیر نور خورشید ضعیف است.در یک روز آفتابی باید در فضای آزاد دست خود را بالای صفحه نمایش قرار دهید تا بتوانید چیزی را روی آن مشاهده کنید.

صفحه کلید :

نوکیا C6 مانند 5800XpressMusic با یک دوربین بهتر است. مهمترین ویژگی این گوشی صفحه کلید QWERTY آن می باشد. صفحه نمایش مانند گوشی N97 duo نوکیا کج نمی شود اما به راحتی می توانید در طول کار با صفحه کلید از آن نیز استفاده نمایید. کلیدهای صفحه کلید به اندازه کافی بزرگ هستند و بخوبی واکنش می دهند . کلیدهای ردیف فوقانی بدلیل درب کشویی گوشی فضای کمتری در بالا دارند.
 

 

صفحه کلید QWERTY در نوکیا C6 دارای چهار ردیف است و نمادهای کمی در هر کلید قرار دارند. نور زمینه صفحه کلید یکنواخت است و از شدت کافی برخوردار می باشد که به موجب آن در تاریکی به آسانی می توان با گوشی کار کرد. صفحه کلید با یک کلید حرکتی ، همراه است که این بار در طرف راست آن قرار دارد.

 

ساختار منو :

نوکیا C6 دارای پنجمین نسخه سری 60 است. مرور Kinetic تقریبا در سراسر منو وجود دارد ، از مرورگرهای فایل و وب تا گالری ، مخاطبین و حتی منوی اصلی می توان از این ویژگی استفاده کرد. ویژگی مرور با انگشت نیز تا حد قابل ملاحظه ای ارتقاء یافته است. نوکیا C6 از Widget استفاده می کند و یک Widget ، صفحه اصلی را به صفحه Stand by فعال شبیه می کند که در عوض محل های مربوطه ، بلوک های قابل مرور وجود دارد. با استفاده از انگشت نمی توان در صفحات متعدد صفحه اصلی مرور کرد . پنجمین نسخه سری 60 در واقع یک انتقال مستقیم از کلید حرکتی و ویژگی Softkey به قابلیت لمسی است که مزایای خاص خود را دارد. بدین ترتیب راحت تر می توان با منوی صفحه لمسی کار کرد. مرور و دسترسی به آیتم ها در کل منو بخوبی انجام می شود. Softkeys در مقایسه با سایر گوشی های لمسی کارایی بهتری دارند. اگر پیش از این با گوشی های سری 60 کار کرده باشید با منوی C6 مشکلی نخواهید داشت.

برای باز کردن یک آیتم در هر یک از زیر منوهای لیست شده به دو کلیک نیاز است که یکی برای انتخاب و دیگری برای تایید آن می باشد. در سایر گوشی های لمسی معمولا به این صورت نیست و کمی زمان می برد تا به آن عادت کنید. در عوض زمانی که منوی باز شده برای نشان دادن آیتم ها از آیکن استفاده می کند فقط به یک کلیک نیاز است. مرور Kinetic نیز به سهولت استفاده از منو کمک می کند. ساختار منوی اصلی خاص سیمبین است. آیکن ها بصورت یک ماتریس 3x4 یا بصورت لیست مرتب می شوند که براحتی می توان آنها را دوباره مرتب کرد. به موجب شتاب سنج داخلی جهت صفحه نمایش بطور اتوماتیک تغییر می کند.

 

 

طرح صفحه اصلی در C6 درست مانند N97 mini است. یک کلیک روی ساعت ، نرم افزار مربوطه را اجرا می کند که دارای گزینه ای برای تنظیم آلارم است. در حالیکه با ضربه زدن روی تاریخ نرم افزار تقویم اجرا می شود. با یک ضربه روی دکمه Profile به گزینه های پروفایل می روید که در آن می توانید پروفایل فعال فعلی را ویرایش کنید یا آن را تغییر دهید. با ضربه زدن در اطراف شاخص وضعیت باتری می توانید به منوی ارتباطات دسترسی پیدا کنید که یک روش برای اجرای جستجوی WLAN است و با اینحال سرعت آن مانند WLAN Wizard که بصورت Widget صفحه اصلی است ، نمی باشد. در فضای زیر آیکن های وضعیت و ساعت حداکثر می توان Widgets 5 قرار داد. با کشیدن انگشت در کنار صفحه می توان Widgets را پنهان کرد یا به نمایش گذاشت.

 

 

Widgets بسیاری وجود دارد که شامل WLAN Wizard ، کنترل های پخش موسیقی ، تقویم ، ایمیل و ... است. یک Widget برای مخاطبین دلخواه و یک Widget میانبر نیز وجود دارد که در یک زمان می توانید از هر کدام دو مورد را داشته باشید. سایر Widgets لینک هایی به سایت ها و سرویس های مختلف می باشند ، مانند Facebook ، MySpace ، Bloomberg ، CNN و ... . OVi Store نیز فراهم شده است. مرتب کردن Widgets ساده و جالب است ، شما می توانید تعدادی از آنها را حذف / اضافه کنید و ترتیب آنها را تغییر دهید. به یاد داشته باشید که در یک زمان حداکثر Widgets 5 را می توانید داشته باشید. در نوار مخاطبین ، هر مخاطب با عکس و اسم کوچک نشان داده می شود. در یک زمان حداکثر 4 مخاطب Favorite را می توان مشاهده کرد و امکان مرور در جهت چپ یا راست در لیست وجود ندارد. با انتخاب یک مخاطب از نوار مخاطبین یک صفحه ایجاد می شود که دارای دکمه هایی برای اجرای مکالمه صوتی یا تصویری ، ایجاد پیام متنی یا ایمیل است.


 

نوار میانبرها نیز میانبرهایی را به نرم افزارها یا وب سایت های مورد نظر نشان می دهد. شما در یک زمان می توانید دو Widgets برای مخاطبین دلخواه و دو Widgets میانبر که روی صفحه اصلی نشان داده می شود ، داشته باشید. نوکیا C6 دارای یک Task Manager است که با فشار دادن و نگه داشتن کلید منو اجرا می شود. نرم افزار Task Manager شبیه گوشی های نسخه 3.2 سری 60 سیمبین است و در بالای هر منوی POP-UP ظاهر می شود. برای بستن نرم افزارهای در حال اجرا می توانید از کلید سخت افزاری backspace استفاده کنید یا آیکن نرم افزار را فشار داده و نگه دارید تا دو دکمه مجازی Open و Exit ظاهر شود. سوئیچ سخت افزاری اختصاصی در طرف راست گوشی قفل C6 را باز / بسته می کند. صفحه قفل دارای یک دکمه مجازی است که با کشیدن انگشت روی آن باز می شود.

 

 

تماس و دفترچه تلفن :

دفترچه تلفن نوکیا C6 دارای حافظه مجازی نامحدود است و از نظر کارایی در میان بهترین ها قرار دارد. لیست مخاطبین در C6 از قابلیت مرور Kinetic برخوردار می باشند. مخاطبین را می توان براساس اسم کوچک یا اسم فامیل مرتب کرد و می توان گوشی را تنظیم نمود تا مخاطبین ذخیره شده در سیم کارت ، حافظه گوشی و یا شماره های سرویس را نشان دهد .
 

 

در زمان جستجوی یک مخاطب می توانید از صفحه کلید دینامیک هوشمند استفاده کنید که فقط حروف مربوط به مخاطبین واقعی را نشان می دهد. پس از تایپ کردن نخستین حرف ، تعداد آنها کاهش می یابد و فقط آنهایی که اسامی واقعی مخاطبین را تشکیل می دهند باقی می مانند. علیرغم وجود صفحه کلید QWERTY این صفحه کلید یک ابزار سودمند محسوب می شود.

برای ویرایش یک مخاطب ، زمینه های از پیش تنظیم شده بسیاری وجود دارد که هر یک از آنها را می توان به تعداد دفعات مورد نیاز تکرار کرد. امکان ایجاد زمینه های جدید نیز وجود دارد. کاربر می تواند برای هر مخاطب زنگ و ویدئوی شخصی تعیین کند یا مخاطبین را گروهبندی نماید و برای هر گروه یک زنگ خاص قرار دهد.

 

Log تماس ارتباطات اخیر کاربر را دنبال می کند. با فشار دادن کلید سبز روی صفحه نمایش Stand by یا از منوی اصلی می توان به این نرم افزار دسترسی پیدا کرد. این Log در هر یک از نوارهای ارسالی ، دریافتی و ناموفق 20 تماس را ثبت می کند. اگر از منوی اصلی به نرم افزار Log بروید لیست کاملی از تمامی ارتباطات شبکه برای 30 روز گذشته قابل مشاهده می باشد که شامل پیام ، تماس و انتقال داده است. کیفیت صوتی گوشی در طول مکالمه رضایت بخش است.

 

شماره گیری هوشمند نیز وجود دارد که با فشار دادن چند کلید روی صفحه کلید شماره های مورد نظر نشان داده می شوند. نام و عکس مخاطب روی صفحه نمایش وجود دارد که با فشار دادن و نگه داشتن انگشت روی آن ، دکمه های مجازی ظاهر می شوند و با استفاده از آنها می توان یک مکالمه صوتی یا تصویری را آغاز کرد یا یک پیام متنی را ایجاد نمود. یک صفحه شماره گیری مجازی نیز روی صفحه نمایش فراهم شده است که کلیدهای شماره در آن در ردیف بالا مشاهده می شوند ( به سبک صفحه کلید کامپیوتر ).

 

برای اینکه بیشتر در مورد این گوشی بدانید به وب سایت زیر مراحعه کنید....

www.gsmaria.com

برای بررسی این گوشی به این صفحه مراجعه کنید..

http://gsmaria.com/Reviews/Reviews/330/Images/t6.jpg

 

 

 




ارسال توسط Ali

 اهنگ بسیار زیبا و دل نشین با صدای مرشد میررستمی به نام وقت مردن

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Ali

اهنگ جدید و بسیار زیبای مسعود سعیدی به نام زجه نزن با 3 کیفیت.......

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 14 آبان 1389برچسب:اهنگ جدید مسعود سعیدی,زجه نزن,,
ارسال توسط Ali

اهنگ جدید و بسیار زیبای رضا صادقی به نام یه لحظه خوب با 2 کیفیت.......

( دكلمه : مهدی امیدپور / اين آهنگ قبلا بدون ميكس و مستر ديگر و با كيفيت نامطلوب پخش شده بود)
 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Ali

اهنگ بسیار زیبای سعید کرمانی به نام دختر بد با 2 کیفیت.......

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 14 آبان 1389برچسب:اهنگ جدید سعید کرمانی,دختر بد,,
ارسال توسط Ali

اهنگ جدید و بسیار زیبای متین 2 حنجره به نام دلم ترسید با 2 کیفیت.........

این آهنگ برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود ........


 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Ali
ارسال توسط محسن
ارسال توسط محسن
ارسال توسط محسن

 




تاریخ: 14 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط محسن

اگه دوست دارین از ته دلتون نظر بدین لطفا!!!

 




تاریخ: 14 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط محسن

آهنگ جديد و بسيار زيباي مصطفي حاتميان به همراه فرزان محبي به نام انتظار ، با دو کیفیت متفاوت ...

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Ali

اهنگ جدید و بسیار زیبای حسین تهی و کامیار به نام از دست تو

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Ali

دو آهنگ بسیار زیبا از همایون شجریان به نام های جام غم و دلبر عیار . با 3 کیفیت متفاوت

( اجـرا شده در مراسم گرامیداشت مرحوم استاد پرویز مشکاتیان )
 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Ali

 

 




ارسال توسط Ali

( آهنگ زیبا و شنیدنی از سعید آور به نام خاله )

شعر و آهنگ . تنظیم : سعید آور / ضبط : فرشاد7 
 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Ali

رجا نیوز: ویندوز ۹ در بازار

مطلبی با عنوان ویندوز ۹ در بازار در خبرگزاری رجا منتشر شده است که مشخص نیست نگارنده این اثر طنز تا چه حد در دنیای کامپیوتر و اینترنت سابقه گشت و گذار دارد!

 

شرکت رایانه ای مایکرو سافت تازه ترین تولید خود در عرصه نرم افزاری را به نام ویندوز ۹ به بازار عرضه کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، یکی از مقامات شرکت مایکروسافت گفت : از امروز نسخه جدیدی از نرم افزار جستجوگر ویندوز به نام ویندوز ۹ که به ۳۳ زبان مختلف نوشته شده است به بازار عرضه می شود.

وی افزود : بیش از یک میلیارد کاربر نرم افزار ویندوز از امروز می توانند از نسخه جدید این نرم افزار استفاده کنند.

به گفته کارشناس شرکت مایکروسافت، کاربران اینترنت با بهره گیری از ونیدوز ۹ می توانند با سرعت و امنیت بیشتر در صفحات اینترنت مطالب مورد نیاز خود را جستجو کنند.
 

 

 

 

 

برای راهنمایی نویسنده گرامی این اثر باید متذکر شد که آخرین سیستم‌عامل شرکت مایکروسافت که عرضه شده است ویندوز ۷ است، و نرم‌افزار اخیر که به آن اشاره کردید نه یک ویندوز نه جستجوگر بلکه بروزر که ترجمه آن مرورگر است بوده، یعنی همان برنامه‌ای که شما به وسیله آن به گشت و گذار در اینترنت می‌پردازید! این نرم‌افزار هنوز در مرحله آزمایشی خودش است و نسخه‌ای که در دسترس قرار گرفته نسخه بتا است.

 

خوب معلوم نیست ویندوزه یا مرورگر ویندوز که فکر نمیکنم باشه چون همین چند روز پیش ویندوز 8وارد بازار شده فکر نمیکنم حتی ماکروسافت هم بتونه با این سرعت چند ویندوز بسازه..............

 

 

 

 

 




تاریخ: 10 آبان 1389برچسب:ویندوز 9,
ارسال توسط Ali

بررسی ویندوز 8 و شایعات موجود این ویندوز :

در حالی که مدت زمان چندانی از عرضه ویندوز 7 به بازار نمی گذرد، گمانه زنی در مورد زمان عرضه نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز از هم اکنون آغاز شده است.
به گزارش اینفو ورلد، خبرنگاران حاضر در کنفرانس برنامه نویسی حرفه ای مایکروسافت در لس آنجلس می گویند این شرکت قصد دارد در سال 2012 ویندوز 8 را در دسترس کاربران قرار دهد و نسخه جدید ویندوز سرور نیز در همین سال عرضه خواهد شد.
البته هنوز هیچ جزییات جدید و زمان بندی در این مورد مشخص نشده و هیچ بعید نیست در صورت صلاحدید مایکروسافت این تاریخ تغییر کند.
مایکروسافت طی سال های اخیر تلاش کرده از فاصله موجود بین عرضه نسخه های جدید سیستم عامل های خود بکاهد و حداکثر هر چهار سال یکبار نسخه های عادی و سرور ویندوز را به روز کند.

هر چند این زمان بندی ها به علل مختلف همیشه به دقت قابل اجرا نبوده است.
هنوز چند ماهی از این خبر نگذشته بود که با لینک زیر برخوردم .
دانلود ویندوز 8 - با لینک مستقیم برای اولین بار درا یران


. لینک های مشابه لینک بالا یا دی وی دی های گران قیمت آن در بازار ایران ، نسخه نهایی ویندوز 8 نیست بلکه یه نمای کلی از ویندوز 8 در آینده است که به پردازنده های 32 و 64 بیتی می خوره .
تازه‌های ویندوز؛ ویندوز 8
شرکت مایکروسافت که یکی از بزرگترین شرکت‌های موجود در زمینه نرم‌افزار و سخت‌افزارهای کامپیوتری است پس از ارائه Windows XP و موفقیت در اجرای آن پروژه، اقدام به عرضه ویندوز Vista نمود که البته در اجرا و سرویس‌دهی آن با مشکلات کیفی بسیاری مواجه گشت. این شرکت پس از شکست در پروژه Vista با ارائه ویندوز 7 که از لحاظ سیستمی و گرافیکی بسیار بهتر از Vista عمل نمود مجددا نبض بازارهای جهانی را در اختیار گرفت.

ویندوز Vista به سرعت جای خود را به ویندوز 7 داد و این نرم‌افزار توانست بسیاری از حفره‌های ویندوز Vista را پوشانده و عملکرد قابل قبولی داشته باشد. اتفاق جالبی که در این اواخر در این شرکت بزرگ افتاده است این است که با وجود اینکه ویندوز 7 کار خود را در بازار جهانی به تازگی شروع کرده است با این حال پروژه جدیدی به نام ویندوز 8 بر سر زبان‌ها افتاده است، البته خالی از لطف نیست بدانیم که این پروژه قرار است در سال 2012 عرضه گردد. مطلبی که قرار است به آن بپردازیم این است که با وجود این که شرکت مایکروسافت تمام سعی خود را بر سری ماندن این پروژه دارد، یکسری اطلاعات جالب موجود است که آنها را بیان خواهیم کرد.

8 موردی که نیاز است درباره ویندوز 8 بدانیم
ما مطالبی را که قبلا در مورد ویندوز 8 می دانستیم را جمع‌آوری کرده و به این نتیجه رسیدیم که تعجبی ندارد که شرکت مایکروسافت از مدتی قبل بر روی ویندوز 8 کار می‌کرده است. البته این پروژه ابتدا یک طرح کلی بوده که در همین بهار تبدیل به بحث‌های عمیق‌تر و جدی‌تری شده است. اوایل ماه اکتبر تیم Windows از شرکت مایکروسافت سناریوهای کلیدی را در این مورد به پایان رسانده است. البته این تصمیم‌گیری به خاطر نارضایتی از ویندوز 7 نیست؛ بلکه همیشه شرکت مایکروسافت به محض این که برایش مشخص شود که چیزی قرار است محصولش را تبدیل به نسخه غیرپیشرفته کند، شروع به نقشه کشیدن درباره نسخه جدیدتر و کامل‌تر می‌کند.

از این مرحله به بعد هیچگونه اطلاعات رسمی‌ای وجود ندارد و تا یک سال یا بیشتر هم وجود نخواهد داشت. ولی چیزهایی وجود دارند که ما می‌دانیم.

بهتر است این 8 مورد را بیان و بررسی کنیم:
1 . تاریخ انتشار ویندوز 8 اواخر سال 2011 یا اوایل 2012 است.
این تاریخ 2 الی 3 سال بعد از ارائه ویندوز 7 است؛ بدون در نظر گرفتن اشتباه Vista از طرف شرکت مایکروسافت، این زمان در مورد انتشار Windowsها زمان معمولی است و این با تاریخ 2012 جور در می‌آید. البته این تا زمانی است که Steven Sinofsky ، رئیس تیم Windows می‌گوید که نمی‌خواهد زیر قولش بزند و پروژه ویندوز 8 را زودتر از موعد آن فاش کند، احتمالا مایکروسافت تاریخ دیرتری اعلام خواهد کرد و زودتر محصول خود را تحویل بازار می‌دهد.

2 . گستره دانستنی‌های ما درباره adهای کار و Profileهاست.
در این مرحله گفتن این که چه چیزهایی در ویندوز 8 خواهد بود ویا نخواهد بود غیرممکن است، زیرا هیچکس نمی‌داند ؛ حتی تیم ویندوز. سناریوهای زیادی برای پروژه ویندوز اتخاذ شده‌اند و تمام ویژگی‌ها باید بر یکی از آن سناریوها سوار شوند. البته لیست ویژگی‌ها در اواخر سال 2010 نهایی می‌شود که این زمانی است که ما اولین نسخه عمومی (Public beta) و اولین جزئیات رسمی را خواهیم دید. به یاد داشته باشید که مایکروسافت باطنا از ویندوز 8 برای پوشش سیستم عامل‌های سرویس دهنده (Server) و رومیزی (Desktop) استفاده می‌کند و بسیاری از آن قابلیت‌های برچیده شده از آگهی‌های کار، ویژگی‌های Server هستند، مانند فناوری ذخیره انعکاس سیستم‌های توزیع شده فایل (DFSR) و جایگاه سرویس دهنده فایل. اگر شایعه حمایت 128 بیتی درست باشد، پس ویندوز 8 دارای 128 ثبات (Register) برای پردازش داده در سیستم‌های سرویس دهنده است.

3 . Hibernate (به خواب رفتن) و Resume (آغاز مجدد) یک موتور جدید خواهد داشت.
با استناد به Profile یک کارآموز در تیم ویندوز قرار است یک API جمع‌آوری Hibernate/Resume جدید وجود داشته باشد که از چیزی که او " TLZ جدید، موتور به هم فشرنده فایل" می‌نامد، استفاده کند. یعنی حتی می‌تواند Hibernate شدن در زمان‌های Resume سریع‌تر باشد، اگر آن را تبدیل به کد نهایی کند.

4 . ویندوز 8 قابلیت‌های امنیتی و شبکه‌ای جدید را دارا خواهد بود.
یک کارآموز دیگر از "ویژگی‌های جدید شبکه‌ای" گزارش می‌دهد؛ البته به ما در حد همان مهندس امنیت نرم‌افزاری می‌گوید که درباره Profileها به ما اطلاعاتی داده است. تغییرات در امنیت شبکه که Encryption کد با جزئیات در پروفایل مهندس طراحی نرم‌افزار وجود دارد، احتمالا باز هم مرتبط با Server در پروژه ویندوز است. یک رزومه Online دیگر به یک پیگیری مجدد در Patch Ground System (سیستم نگهبانی پیوسته) اشاره می‌کند که ویروس‌هایی را که فایل‌های سیستمی را تغییر می‌دهند را متوقف می‌کند، که این قابلیت در ویندوز 7 اعمال نشده بود.

5 . Sea Dragon? شاید . . .
تیم پشتیبانی Sea Dragon و قابلیت Deep Zoom در Silver light در حال به خدمت گرفتن یک توسعه دهنده رهبری (Lead Developer) است. اما این خبر فقط می‌گوید که آنها می‌خواهند آن را به ویندوز 8 ببرند. (مانند Windows mobile 7 ، XNA برای Xbox ،WPF برای Vista و ویندوز 7)

6 . ویندوز 8 حمایت بهتری از چند نمایشگری خواهد داشت .
استیون سینوفسکی قبلا گفته بود که در گذشته زمان برای انجام کار بیشتر برروی User Interface با مانیتورهای چندگانه نبوده ولی این قابلیت برای ویندوز 8 در لیست اجرا و پیاده‌سازی قرار دارد و همه گروه از آن در ویندوز استفاده می‌کنند. انتظار پیاده‌سازی سناریوهایی برای هدایت سه صفحه نمایش یا بیشتر در چینش‌های متنوع وجود دارد.

7 . ممکن است ویندوز 8 برروی ARM اجرا شود.
این احتمال وجود دارد که ویندوز 8 روی ARM اجرا شود و یا حداقل هسته این ویندوز را روی ARM اجرا کنند و البته Chipهای Qualcomm Snapdragon درون تلفن‌های هوشمند پیدا شدند که احتمالا از یک Hypervisor استفاده می‌کنند. البته این نمی‌تواند معنای نسخه کامل ویندوز 8 را داشته باشد. اما این یک نسخه آتی متحرک ویندوز را که می‌تواند روی سیستم‌هایی با Specهای خیلی پایین‌تر از PCهای امروزی اجرا شود را فعال‌سازی کند.

8 . مسئولیت اجرای این پروژه با Steven Sinofsky است.
این مسئله از دو بعد قابل بررسی است:
- او مسئول این بود که ویندوز 7 را سر موقع و با کارایی خوب تحویل بازار دهد.
- تخصص سینوفسکی بیشتر اجرایی است تا نظارتی و برای ویندوز 8 می‌تواند مجموعه پیاده‌روهایی از اصلاحات باشد تا احتمالا هر تغییر بازی، و ویندوز 7 عملکرد بهتری نسبت به Vista داشته است ولی این یک اجرای خوب از تغییرات معماری Vista است. با کمی دقت متوجه می‌شویم که بند اول می‌تواند مثبت و کارا باشد ولی موردی که در بند دوم به آن اشاره شده است ممکن است باعث ایجاد چارچوب خاصی (چارچوب سینوفسکی) در پروژه ویندوز 8 شود. البته باید بدانیم که ویندوز 8 برای رقابت با Windows f باید خیلی بیشتر از اینها جالب باشد.
 

برای دیدن تصاویر بسیار زیبا از این ویندوز به ادامه مطلب برید.........

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 آبان 1389برچسب:ویندوز8,
ارسال توسط Ali

 




تاریخ: 7 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط محسن

 




تاریخ: 7 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط محسن

دانلود

 

با این برنامه می تونین هر چی که خواستین به انگلیسی تایپ

کنین و کلمه ی شما رو به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی و با چند صدا تلفظ می کنه

امیدوارم خوشتون بیاد. لطفا نظر بدین

 




تاریخ: 7 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط محسن

 آهنگ بسیار زیبا از مهران میررستمی به نام زنجیر عشق

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Ali

این اهنگ خیلی قشنگه و خوراک عروسی و ماشینه...................

 

دانلود

حجم 29.7مگابایت

 




تاریخ: 5 آبان 1389برچسب:اسلام نظری و وحید آور,
ارسال توسط Ali

 

تهیه کننده این کنسرت ایران گام و شرکت ققنوس است و در این ۳شب گلچینی از تمامی قطعات آلبوم تازه‌ام با تنظیمی کاملا متفاوت به همراه سوپرایز‌هایی ویژه اجرا خواهم کرد…


۷،۶ و ۸ آبان ماه سال جاری رضا صادقی به همراه گروه ارکستر بزرگ در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت.

رضا صادقی در این رابطه گفت: «به همراه گروه ارکستر بزرگ که متشکل از ۶۰ نفر است که ۱۳ نفر اعضای بخش پاپ و مابقی اعضای ارکستر زهی و بادی و سمفونیک هستند به رهبری بهنام ابطحی به مدت دو شب و هر شب دو سئانس در سالن همایش‌های برج میلاد روی سن می‌ رویم».
وی در ادامه اظهار داشت: «تهیه کننده این کنسرت ایران گام و شرکت ققنوس است و در این ۳شب گلچینی از تمامی قطعات آلبوم تازه‌ام با تنظیمی کاملا متفاوت به همراه سوپرایز‌هایی ویژه اجرا خواهم کرد… و خدارو چه دیدی؟ شاید با پیراهن سفید روی صحنه ظاهر شدم!»
 

 




ارسال توسط Ali

 

( تنطیم : علی عبدالمالکی , میکس و مسترینگ : استدیو Uniq )

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Ali

 

( تنطیم : علی عبدالمالکی , میکس و مسترینگ : استدیو Uniq )

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Ali

دانلود

 




تاریخ: 2 آبان 1389برچسب:اختراعات عجیب,
ارسال توسط محسن

 

 

دانلود

 

حجم43مگابایت

 




ارسال توسط Ali

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 1 آبان 1389برچسب:اهنگ جدید اندی,
ارسال توسط Ali

 




تاریخ: 1 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط محسن

دانلود

خواهش میکنم بخونید.

 




تاریخ: 1 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط محسن

دانلود

اگه نخونید واقعا ضرر کردین

مطالب بسیار جالب و مفید

لطفا با نظرتون مارو در بهتر شدن

این وب یاری کنید.دوستان نظر یادتون نره.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 1 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط محسن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 269
بازدید کل : 258012
تعداد مطالب : 405
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 2

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران